Obchodné podmienky pre e-shop STROODEL.SK

1. Objednávka

Minimálna hodnota objednávky pre rozvoz je 10€. Pre objednanie tovaru nad 30€ je nutné byť zaregistrovaný a prihlásený v online shope na www.stroodel.sk. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju osobne stornovať telefonicky na tel.čísle 0905/249 743.

2. Platba

Platbu je možné zrealizovať:

  • a/ Pri osobnom odbere na prevádzke počas otváracích hodín prevádzky (zverejnených na www.stroodel.sk), prípadne pri prevzatí tovaru pri dovoze hotovosťou 

  • b/ Tatra Pay a CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky, možné je zaplatiť aj kartami VISA, EUROCARD/MASTERCARD a DINRES CLUB vydané akoukoľvek oficiálnou bankovou inštitúciou.)

3. Dodacie a platobné podmienky

  • V prípade dodania kuriérskou službou Stroodel cena za dovoz závisí od adresy doručenia, ktorú je možné zistiť na www.stroodel.sk

Predávajúci sa zaväzuje:

  • dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene

  • adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – zverejnené na stránke www.stroodel.sk v čase objednania. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný operátorom a bude mu ponúknutý podobný produkt. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný operátorom na dohodnutie ďalšieho postupu.

  • vystaviť a priložiť daňový doklad - pokladničný blok, prípadne na požiadanie faktúru

Kupujúci sa zaväzuje:

  • prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar 

Predávajúci nesie zodpovednosť:

  • za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené kuriérom Stroodel

  • za poškodenie tovaru zavinené kuriérom Stroodel

4. Reklamácie

Reklamácie sú vybavované

  • telefonicky denne v čase od 9:00 do 16:00 na tel. č. 0905/249 743

  • vyplnením formuláru na www.stroodel.sk

  • prostredníctvom kuriéra Stroodel 

  • osobne na príslušnej prevádzke počas otváracej doby

Záruka

Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Pre uplatnenie reklamácie je zákazník povinný dodržať uskladnenie max. do 8°C a mať platný doklad o úhrade. Tovar je možné reklamovať, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia). 

Spôsob vrátenia tovaru

  • osobne

  • prostredníctvom kuriéra Stroodel

Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie

  • pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti

  • pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 30 dní dobropisom na účet platiteľa